Sodankylän Rotaryklubi piti käätyjen vaihtokokouksen 9.8.2022 Kitisen törmällä Välisuvannossa. Sää oli viileä ja tuulinen. Onneksi sade pysyi poissa.

Tilaisuuden alussa past presidentti Matti Suomela luovutti käädyt Esa Turuselle.

Alkuruokana nautittiin Metsäsienikeittoa ja ruispaahtoa, pääruokana oli miedosti valkosipulilla marinoitua poronpaistia, konjakkikastiketta, paahdettuja juureksia ja perunaa.

Pääruuan jälkeen siirryttiin huvimajaan, jossa pidimme kokouksen ja nautimme jälkiruuaksi leipäjuustoa kahdella kastikkeella ja kahvit.

Kokouksessa otimme myös yhteyttä Yulia Pavichenkoon Ukrainaan. Hän kertoi Harkovan tilanteesta ja äiti-lapsi leirin järjestelyistä.

Lopuksi siirryimme Revontulikotaan, jonka historiasta presidentti kertoi tarinoita.

Mahtava ilta.