Mitä teemme

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Klubimme kokoontuu kuukauden ensimmäinen ja kolmas tiistai joko Hotelli Karhun tiloissa tai yritysvierailun yhteydessä.

Toteutamme paikallisia palveluprojekteja ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Saamme viikkokokouksissamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä. Koulutamme jäseniämme klubin eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Mitä Rotary antaa Sinulle Sodankylässä?
  • Henkilökohtaisia ystäviä omalta paikkakunnaltasi.
  • Uutta perustietoa erilaisista ammattialoista jäsenten pitämien alustusten ja keskustelujen muodossa.
  • Paikallistuntemusta ja paikallisen liike-elämän tuntemusta. Mahdollisuuden kotiutua Sodankylään.
  • Keskustelumahdollisuuden erilaisista asioista, niin paikallisista kuin koko maailmaa koskevista (poisluettuna politiikka ja uskonto).
  • Yhteisöllisyyttä. Tiedät kuuluvasi johonkin joukkoon, jolla on yhteisiä tavoitteita, yhteisiä projekteja, yhteisiä näkemyksiä, palveluhalukkuutta ja kykyä toimia ja toteuttaa.
  • Mahdollisuuden vierailla kaikkialla maailmassa samanlaisissa viikoittaisissa tapaamisissa, joissa käsitellään näitä samoja asioita samalla lämmöllä kuin kotiklubissakin.

Kokoontumistiedot

Paikka: