Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotaryn Internationalin presidentti 2023-2024 R. Gordon R. McInally kehotti jäseniä vangitsemaan maailman huomion ja johtamaan tietä kohti mahdollisuuksia, jotka ylittävät nykyiset odotuksemme.

Tavoitteena on palauttaa toivo – auttaa maailmaa parantumaan tuhoisista konflikteista ja puolestaan ​​auttaa meitä saavuttamaan pysyvä muutos itsellemme.

”Rotary auttaa luomaan olosuhteet rauhalle, mahdollisuuksille ja elämisen arvoiselle tulevaisuudelle”, hän sanoi. ”Jatkamalla sitä, mitä osaamme parhaiten, pysymällä avoimina ja halukkaina muuttumaan ja keskittymällä rauhan rakentamiseen maailmassa ja itsessämme, Rotary auttaa luomaan rauhallisemman maailman – toiveikkaamman maailman.”

Sodankylän Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin toiminnan uudistamiseen ja kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Sodankylän Rotaryklubin vuosikello

Kokoontumistiedot