Arvoisat jäsenet,

Rotarivuosi on päättymässä ja uusi alkamassa, kesän helteet iskivät jo ennen juhannusta ja tunnelma on tällä haavaa hyvinkin kesäinen!

Yhteiskunta palaa raiteilleen koronaviruksen helpottamisen myötä asteittain, klubimme toiminta koki muun maiilman menon mukana äkkipysäyksen maaliskuussa ja jo huhtkikuun lopulla aloitimme kokoontumiset asteittain verkkokokouksia hyödyntäen. Tosiasia on kuitenkin, että kausi 2019-2020 jäi ns torsoksi, mikä ainakin itseäni harmittaa kovasti. Positiivista tosin on se, että suurin osa ohjelmistosta ja tavoitteista saadaan siirrettyä tulevalle kaudelle. Ohjelmarunko vierailuineen ja tapahtumineen tulevalle kaudelle on jo saatu mukavasti koostettua, ja siksi onkin syytä odottaa mukavaa ja toiminnan puolesta rikasta rotarivuotta. Riippuen yhteiskunnan tilanteesta elokuussa, pitää toisaalta olla vielä valmis sille, että tulevakin kausi starttaa verkkokokousten muodossa. Riskien hallinta ja turvallisuus etusijalla…

Henkilökohtaisesti katsoen kuluneen kauden huippuhetkiä olivat 30v juhla lokakuussa sekä kaikilta osin aktiivisen komiteatoiminnan tuloksina syntyneet uudet ajatukset mm. jäsenhankinnan ja varainkeruun osilta. Saimme joukkoomme myös uusia jäseniä kauden aikana ja yhteistyö muiden piirin klubien kanssa oli hyvää. Jouluarpajaiset toimivat taas hyvin ja vaihtaritoimintaakin jatketaan taas, kun se on turvallista. Tältä osin saimme nyt vähän ”onnen onnettomuudessa” kautta taseeseen vahvistusta. Meillä on hyvä hallitus tulevalle kaudelle ja suunnittelu pitkällä, odotan sitäkin kautta tuloksekasta ja mukavaa toimintakautta.

Loppuyhteenvetona haluan toivottaa kaikille rauhallista ja turvallista kesää, tavataan taas elokuussa! Ohessa kuva jonka nappasin Turunmaan saaristossa juhannuksena, toivottavasti kukin löytää oman ”rauhallisen hetkensä” kesän aikana.

Kiitos kuluneesta vuodesta!

terv.