Hei,

Jouluun on aikaa 2 kuukautta, ja syksy on jo pitkällä. Rotarivuosi on lähtenyt käyntiin suunnitelmien mukaisesti ja pääpaino on ollut komiteatyöskentelyssä; jäsenhankinnan, julkisuuskuvan ja varainhankinnan ollessa pääkohtinamme. Komiteatyöskentelyn lisäksi meillä on ollut kiinnostavia vieraspuhujia, mm TV-toimittaja Peter Nyman, joka alusti mielenkiintoisen keskustelun koskien rotariutta yleensä ja siihen liittyviä näkyvyys- ja julkisuuskuvaseikkoja.

Syksyn kohokohtana vietimme klubimme 30-vuotisjuhlia Ravintola Töölönrannassa lauantaina 12.10, jonka päätteeksi oli tarjolla teatteriesitystä Kansallisteatterissa. DG vaimoimeen oli mukana, ja kokonaisuutena meillä oli hieno iltapäivä, jossa muistelimme klubimme historiaa. Juhlien yhteydessä jaoimme Past President Sirkka Hiltuselle PHF:n tunnustuksena hänen ansioistaan klubin hyväksi tehdystä työstä, vielä onnittelut Sirkalle tästä!

Seuraavaksi agendallemme tulevat perinteiset tapahtumamme, kinkkuarpajaiset ja talvitapahtuma, joiden valmistelu näkyy agendassamme lähiviikkoina. Nämä molemmat ovat jo perinteiksi muodostuneita, vuodenaikaan kuuluvia mukavia järjesteltäviä asioita, jotka tukevat hienosti aiemmin mainittuja tavoitteitamme.

Vaihtarimme Julia on asettunut Ausraliaan ja meille saapuva australialainen vaihto-oppilas tulee tammikuussa. Olemme syksyn aikana jo löytäneet seuraavan vaihto-oppilaankin vuodelle 2020-2021, joten jatkamma vahvaa perinnettämme ja jatkuvuutta vaihto-oppilastoiminnassa!

Hyvää syksyn jatkoa kaikille!

Pres.

Tom L