Hyvät rotarit,
rotariratas pyörähtää jälleen kierroksen ja uusi kausi alkaa. Takana on mielenkiintoinen ja erilainen vuosi.

Kevätkautena tapasimme pääasiassa Teamsin kautta asiantuntijaluentojen merkeissä. Lisäksi vierailimme virtuaalisesti Ateneumissa, mutta toisiamme pääsimme näkemään livenä vasta toukokuun linturetkellä.

Kauden huipensi tulevan presidenttimme, sisar Sirpan emännöimä puutarhatapaaminen. Tällöin mm. luovutettiin kunniajäsenyyskirja klubimme ensimmäiselle kunniajäsenelle Kaj Källroosille. Koska itse olin harmillisesti estynyt osallistumasta, presidenttien vitjojen vaihto siirtyi kesäkuun sijasta elokuulle.

Lämmin kiitos kaikille kuluneesta kaudesta, jonka teimme yhdessä poikkeuksellisissa oloissa. Riemukasta keskikesän juhlaa ja rentouttavaa kesää!

Terveisin Pres Hilkka

PS. Liitän oheen kuvan Rotaryn kansainvälisestä konferenssista. Tänä vuonna oli ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua virtuaalisesti tilaisuuteen, joka piti alun perin olla Taipeissa. Osallistujat saivat liittää oman kuvansa ”Rotaryseinään”. Tuossa hetkessä tunsi todella olevansa osa suurta, maailmanlaajuista perhettä.