Päiväys ja aika

Tapahtumapaikka
Ateneum

Tervetuloa  Ateneumiin!

Nurmijärvi-Klaukkalan rotaryklubille on varattu näyttelyjohdanto/esittely  ke 15.1. klo 16 alkaen Ateneumin taidemuseoon, Maailmalta löysin itseni – Helene Schjerfbeck sekä Taiteilijoiden Ruovesi -näyttelyihin. Johdannon kesto on noin 30 minuuttia ja se alkaa museon sisäpihalta. Johdannon jälkeen näyttelyihin voi tutustua omatoimisesti. Ateneum on keskiviikkoisin avoinna klo 20 saakka. Vierailu on avec-tilaisuus ja olemme päättäneet kutsua sinne myös Nurmijärven klubin jäseniä.

Näyttelyjohdannon yhteishinta ryhmälle 0n 89 euroa, joka jaetaan osallistujien kesken. Varsinaiset sisäänpääsymaksut peritään toteutuneen ryhmäkoon mukaan (noin 15 euroa).  Museokorttiasiakkaiden ei tarvitse maksaa sisäänpääsymaksua. Tarkemmat ohjeet lähetetään ilmoittautuneille.

Nyt on mahdollisuus tutustua yhdessä merkittävään ja vain lyhyen aikaa Helsingissä vierailevaan näyttelyyn. Ilmoittautumiset suoraan minulle, kiitos.

Terveisin Hilkka