Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
03.08.2021

ShelterBox-kampanja oli menestys!
Toteutimme keväällä kampanjan, jonka tavoitteena oli saada lahjoituksia ShelterBoxin katastrofiapuun. Kampanjaan osallistui rotarypiiristämme 27 klubia, joista kolme oli Virosta. Keräystulos oli yhteensä 22.050 euroa, jolla rahoitettiin 29 ShelterBoxia. Näiden lahjoitusten ansiosta piirimme klubit ovat upeasti mukana auttamassa luonnonkatastrofien tai muiden syiden vuoksi hätään joutuneita ihmisiä kriisialueilla.

ShelterBox haluaa kiittää lahjoittajaklubeja ja rohkaista muitakin klubeja lahjoittamaan järjestämällä tiistaina 3. elokuuta klo 19 alkaen ZOOM-tilaisuuden, jossa esitellään ShelterBoxin kenttätyötä Afrikassa. Operatiivisen tiimin jäsen Jo Arponen pitää esityksen otsikolla ”ShelterBox’s workin Cameroon by the Operation’s Coordinator’. Mukana on myös ShelterBoxin ja RI:n yhteistyöstä vastaava Ms Alex Youlten ja tilaisuuden isäntänä toimii ShelterBox Finlandin puheenjohtaja Tapio Vihersaari. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Tässä linkki kokoukseen:

Katso kokouksen salasana Kuvernöörin kirjeestä 2021/kesäkuu tai pyydä Arilta.