Nagu Rotaryklubb framför ett stort TACK! till tävlande och sponsorer

Juryn tackar alla deltagande 40 lag för deras övertygande tävlingsbidrag och gratulerar vinnarna! – Vi ses igen nästa år!

Nagu Rotaryklubb tackar dessutom hjärtligt alla 21 sponsorer som möjliggjorde de fina priserna och tack också för ‘sandslottsarkitekt’-pinsarna till alla deltagare.

Jury: ordförande: Sandra Bergqvist riksdagsledamot, professionell medlem Aaro Söderlund arkitekt SAFA och 2 unga domare

Iso KIITOS!

Tuomaristo kiittää kaikkia 40 työryhmää vakuuttavasta kilpailupanoksesta, ja toivottaa paljon onnea voittajille – ensi vuonna uudestaan!

Nagu Rotaryklubb kiittää sydämellisesti kaikkia 21 sponsoria, jotka mahdollistivat unohtumattomat palkinnot – ja ‘hiekkalinna-arkkitehti-pinssit kaikille osallistujille.

Tuomaristo: puheenjohtaja Sandra Bergqvist kansanedustaja, ammattilaisjäsen Aaro Söderlund arkkitehti SAFA ja 2 nuorta tuomaria

/Nagu Rotaryklubb.