Vuotuinen piirikonferenssi pidettiin Nokialla ja Lempäälässä.

Tutustu sisältöön Piirikonferenssi 2023 – Piiri 1390 (rotary.fi) ja kuviin!

Ideapark ja Piirikonferenssi 1390 kuvat 2023

Lempäälän Ideaparkissa oli Rotary House of Friendship toiminnan esittely lauantaipäivän näyttely. Nuorisovaihto, Ukrainan apu sekä ShelterBox olivat isoimpia osastoja. Hyvin oli klubit liikkeellä omien esittelypöytiensä kanssa. Ohjelmaa oli läheltä ja kaukaa. Riesa Pelle oli perheen pienimpien mieleen. Vaihtarit lumosivat yleisön hyvällä suomen osaamisellaan. Viikonloppu jatkuu Nokian Edenissä. Iltajuhla Governor´s Ball huipentui kunnianosoituksiin. Pesänrakentajat palkinto meni Lahden Rotaryklubille. Onnea palkinnon saajille! Sunnuntaina oli seminaariosuus, kuulimme DG Peterin kansainvälisistä kokemuksista ja rajojen ylittävästä ystävyydestä. IPDG Eila kertoi paljon julkisuutta saaneesta “Ukrainaan kenttäambulansseja”-projektin  perille viennistä onnelliseen loppuun. DGE Simo toivotti kokousvieraat tervetulleeksi ensi syksyn Piirikonferenssiin Hämeenlinnaan.

nikoniemi.kuvat.fi