Vuositeema 2022 – 2023

Rotary Internationalin (RI) presidentti Jennifer Jones kuvittelee Rotaryn, jossa jäsenet toimivat tehdäkseen unelmistaan ​​totta ja saadakseen kaiken irti klubikokemuksistaan.

DEI: Diversity, Equity, Inclusion  =  monimuotoisuus, yhdenvertaisuus, osallistaminen

• Jokainen jäsen ja osallistuja tietää olevansa arvostettu. Varmistamme, että rotaryklubi luo yhteistyön sekä positiivisen ja osallistavan ympäristön kaikille klubissa ja yhteisössämme.

• Mukavuus ja huolenpito, jolloin ihmiset tuntevat olevansa mukana ja tervetulleita. Kuuntelemme jäseniä ymmärtääksemme, mitä he odottavat.

• Tyttöjen voimaannuttaminen – parannamme tyttöjen terveyttä, hyvinvointia, koulutusta ja taloudellista turvallisuutta.

• Rotaryn ulottuvuuden laajentaminen

Palveluprojektimme: Lahden ukrainalaispakolaisten tuki, Sylvia -koti, Klubitalo, Ympäristötietous Tvärminnen tutkimusaseman avulla, RI:n työ polion hävittämiseksi.

Kokoontumistiedot

Paikka: