Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

26.03.2022

Hotelli Scandic Park

Lämpimästi tervetuloa Rotarypiirimme 1420 tulevien klubitoimihenkilöiden koulutukseen eli PETSiin. (President Elect Training Seminar). Piirimme PETS pidetään 26.3.2022 hotelli Scandic Parkissa Helsingissä. Tilaisuus alkaa klo 9:30 (aamiaisen jälkeen) ja päättyy noin klo 15. Alla alustava ohjelmarunko.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä:

Päivä koostuu neljästä valmennusosuudesta.

1. Urmaksen tervehdyksen Orlandosta, hänen tavoitteet omalle vuodelleen, piirin tulevan organisaation esittelyn ja ensi vuoden teemasta keskustelun.
  2. Sari-Leenan esitys Rotaryn viestinnästä ja näkyvyydestä.
  3. Irmelin säätiötä koskeva esitys.
  4. Heidin esitys jäsenhankinnasta ja jäsenten sitouttamisesta.

Kaikkiin osuuksiin kuuluu ryhmätyö ja sen purku. Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Antti Parkama apunaan piirimme koulutuskomitea.

Koulutuksen tavoitteena on:

– antaa tuleville klubin johtohenkilöille valmiudet johtaa klubia omalla kaudellaan
– tutustuttaa heidät rotaripiirin organisaatioon ja sen ja RI:n tarjoamaan tukeen
– keskustella Rotaryn strategian toteuttamisesta
– tarjota osallistujille mahdollisuus tavata ja verkottua muiden klubien presidentti- ja sihteerikollegoiden kanssa ja
– välittää RI:n tulevan presidentin terveiset

Rotaryn visio alkaa sanalla ”yhdessä”. Tämä on hyvä pitää mielessä, kun suunnittelet klubisi toimintaa. Sinun tehtäväsi on luoda klubiisi innostava ja turvallinen ilmapiiri, jossa uusia ideoita uskalletaan kokeilla. Emme voi etukäteen tietää mikä toimii ja mikä ei, siksi kaikkea voi ja kannattaa kokeilla. Sinullakin on varmasti klubissasi innokkaita rotareita. Anna heille mahdollisuus ja tilaa toimia. Toimiva klubi on myös hyvinvoiva klubi.