Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

23.10.2021
09:00 - 16:00

Syventävän Rotaryvalmennus pidedään kolmessa osassa tänä syksynä. Valmennuspäivät ovat 23.10, 13.11 ja 27.11. Päivän kesto on 9-16.

Itse koulutus on ilmainen, jokainen maksaa kuitenkin oman lounaansa.

Ohjelma koostuu kolmesta osiosta:

1. Minä rotarina
  2. Oma rotaryklubini ja
  3. Laajeneva rotarimaailmani

Valmennuksen voi myös suorittaa osissa siten että, jos joku yksittäinen ajankohta ei sovi niin, sen voi paikata seuraavina vuosina tai naapuripiirin järjestämässä valmennuksessa. Valmennus toteutetaan Rotary Leadership Instituten (RLI) periaatteita noudattaen.

Koulutus on saanut erittäin hyvät arvioinnit ja sitä vetää koulutuskomitean jäsenet. Tässä pari osallistujan kommenttia:

”Olen ollut useita vuosia Rotari ja nyt toimin sihteerinä. Valmennus oli selkeä ja runsas tietopaketti, joka soljui hyvin eteenpäin. Vuorovaikutusta oli sopivasti. Sangen antoisa kokonaisuus asiantuntevien valmentajien käsissä mukavassa ilmapiirissä. Hyödyllinen kurssi. Suosittelen.”

”Uudelle Rotarille ko. syventävä koulutus oli erittäin tervetullut. Koulutus antoi hyvää pohjatietoutta Rotarytoiminnan kokonaisuudesta niin paikallisesti kuin kansainvälisestikin. Samoin uudelle Rotarille oli tärkeää nähdä runsas joukko muiden klubien jäseniä ja tutustua heihin. Tämän mahdollisti alusta alkaen avoin ja hyvä tunnelma, jota edesauttoivat hyvät luennoitsijat, innostavat ryhmätyöt, hyvät fasiliteetit.”

“Kaiken kaikkiaan ko. 3 koulutuspäivää olivat hyvin miellyttävä ja avartava kokemus. Sain paljon tietoa ja uusia kontakteja sekä hyvin oleellisena osana sain myös tuntea tulleeni hyvin vastaanotetuksi laajempaan Rotary-yhteisöön. Suosittelen lämpimästi syventävään Rotaryvalmennukseen osallistumista.”

Tervetuloa mukaan! Ilmoittaudu: