Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

06.10.2024

Eläköön meriluonto – Ensi syksynä soudetaan taas!

Silakkasoutu 2024 järjestetään tuttuun tapaan Stadin Silakkamarkkinoiden ensimmäisenä sunnuntaina 6.10.2023. Laita päivämäärä kalenteriin ja tule mukaan viettämään kivaa ulkoilupäivää ja tukemaan Itämerta!

Rotareiden vuosittainen hyväntekeväisyystempaus Silakkasoutu järjestetään tulevana syksynä jo 12. kertaa. Tapahtumassa soudetaan ja patikoidaan kirkkoveneillä Helsingin edustalla, nautitaan maittava silakkalounas ja kuullaan Itämeren asiantuntijoita seminaarissa.

• Teema: Eläköön meriluonto! Pysäytetään vedenalainen lajikato
  • Lahjoituskohde: Baltic Sea Action Group, Itämeren vedenalaisen monimuotoisuuden suojelu
  • Miten mukaan: Tule soutamaan tai patikoimaan tai auttamaan tapahtuman järjestelyissä!

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki Itämeren ystävät rotaryklubeista yksityishenkilöihin ja yrityksiin. Lisätietoa, ilmoittautuminen ja kuvia edellisvuosilta löytyy verkkosivuiltamme: www.silakkasoutu.fi

Save the date – lokakuussa nähdään! Yhteyttä järjestelytiimiin saat, kun laitat meiliä osoitteeseen: silakkasoutu@gmail.com

Seuraathan Silakkasoutua myös Instagramissa ja Facebookissa!