Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

08.06.2024
00:00

Kalajoki ja Kalajoen Rotaryklubi toivottaa rotary-sisaret ja -veljet tervetulleiksi kisaamaan Kalajoki Golfin upealle kentälle.

✓ Perjantaina 7.6. on mahdollisuus harjoituskierrokseen, ja illalla on Klubiravintolassa tervetulotapahtuma.
✓ Lauantaina 8.6. kisataan mestaruudesta kolmessa Rotarysarjassa, seuralaissarjassa sekä Paras klubi -sarjassa.

Ilmoittautumisaika on 15.4. – 31.5.2024. Osallistumismaksu on 90 €

(Hiekkasärkät Golf -pelioikeuden omaavilta 60 €) ja kilpailuun ilmoittautuneilta perjantain harjoituskierros 30 €. Osallistumismaksu sisältää perjantai-illan pikkupurtavan ja -juotavan, kisapäivänä aamupalan, pelieväät, keittolounaan ja salaattipöydän sekä pelipallot.

Tarkemmat tiedot ohjelmasta, ilmoittautumisesta sekä maksuohjeista julkaistaan 1.3.2024 mm. Kalajoen Rotaryklubin nettisivuilla. Majoituksen suosittelemme varaamaan jo nyt.

Lisätietoa liitteestä: Rotary SM-golf 2024 ennakko