Karttaa ei ole saatavissa

15.09.2023 - 17.09.2023
Koko päivä

Rotary-instituutti vyöhykkeille 17, 18, 19 ja 20a

Summit järjestetään syyskuussa Manchesterissa, kaupungissa, jossa tapahtuu, kun “kehitämme Rotarya”!

Älä missaa tätä tilaisuutta verkostoitua Rotaryn johtajien kanssa, kuulla inspiroivia puhujia ja osallistua huippukokouksen motivoivaan ohjelmaan. Rotarit ja rotaractorit, olette kaikki tervetulleita tähän vuoden tapahtumaan!

Manchester on kuuluisa kehityksestään maailman ensimmäisenä teollistuneena kaupunkina, kahden jalkapallojätin kotikaupunkina ja Ison-Britannian musiikkipääkaupunkina, jossa on syntynyt suurimpia ja menestyneimpiä brittiläisiä bändejä Oasiksesta Take Thatiin.

Summit järjestetään ikonisessa Midland-hotellissa Manchesterin sydämessä. Hotellin sisäänkäynnin yhteydessä on myös Rotaryn perustajan Paul Harrisin pronssinen muistolaatta muistona hänen vierailustaan Manchesterin rotaryklubissa vuonna 1934.

Liity siis seuraamme ja ole mukana toiminnassa Manchesterissa syyskuussa 2023!

Lue lisää ja varaa paikkasi: https://www.rotarygbi.org/manchester23/