Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

08.02.2024
17:30 - 19:15

Tervetuloa hakemaan oppeja klubien ilmastotyöhön! Tässä webinaarisarjan ensimmäisessä osassa keskitymme ilmastonmuutoksen nykytilaan, ja siihen, miten eri toimijat pyrkivät vähentämään ilmastolle haitallisia päästöjä ja hillitsemään ilmastonmuutosta. Kuulemme asiantuntijapuheenvuoroja ja keskustelemme myös siitä, miten rotarit ja rotaryklubit voivat omalla toiminnallaan vaikuttaa positiivisesti ilmastonmuutoksen hillitsemiseen.

Maksuttoman webinaarin kieli on suomi lukuunottamatta Rotary Internationalin edustajan esitystä, joka on englanniksi.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä linkistä 22.1. mennessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Esitykset:

• Rotary as a Climate Actor
    Stephanie Urchick, Rotary Internationalin tuleva presidentti
  • Vihreä energiasiirtymä keskeisessä roolissa ilmastonmuutoksen hillitsemisessä
    Peter Lund, professori, Aalto-yliopisto
  • Liikenteen kasvihuonekaasupäästöt ja niiden vähentäminen
    Saara Jääskeläinen, liikenneneuvos, liikenne- ja viestintäministeriö
  • Kulutuksen ilmastovaikutukset
    Ari Nissinen, kehittämispäällikkö, Suomen ympäristökeskus, ympäristöpolitiikan dosentti, Helsingin yliopisto