Sydämellisesti tervetuloa joukolla juhlistamaan satavuotiasta Inner Wheel-liikettämme tammikuussa 2024!

Piiri 142 ry ja kaikki sen klubit yhdessä järjestävät Inner Wheelin 100-vuotisjuhlan kunniaksi arvokkaan, mutta iloisen, lämminhenkisen ja IW aatemaailmaa edistävän juhlan Kalastajatorpalla 12.1.2024 klo 18.00.

Tulethan nauttimaan iloisesta yhdessäolosta ja herkullisesta illallisesta hyvien ystävien seurassa.

Illan ohjelmassa mm. tervetuliaissanat, juhlapuheet, taidearvontaa, terveyttä edistävää liikuntaa Rasavillin tanssimusiikin tahdissa, muistamisia ja muuta mukavaa. Yhdessä piiriin kuuluvien klubien kanssa tuemme hyväntekeväisyysjuhlasta saatavilla tuotoilla Wise Nose – ja Koulutus Elämään Säätiön toimintaa.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille IW sisarille, rotareille, aveceille ja uusille jäsenille. Nautimme yhdessä aidosta ystävyydestä, palvelemisen ihanteesta ja lisäämme IW-toiminnan tunnettuutta.

Kokoa mukava seura ja varaa paikat 10.11.2023 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake (alla) ja ilmoita samalla mahdollinen erityisruokavalio.

Maksa oma ja seurueesi illalliskorttimaksut 135 euroa /hlö Inner Wheel Piiri 142 ry:n tilille FI5820741800015872 (viite 1261) viimeistään 17.11.2023 mennessä.

Sädehditään yhdessä sydämellinen ja lämmin tunnelma!

Tervetuloa mukaan!
Tuula Karhumäki
Piiri 142 ry:n hallituksen puheenjohtaja

Inner Wheelin 100-vuotisjuhlan ohjelma

klo 18.00   Tervetuliaismalja ja siirtyminen pyöreään saliin
klo 18.15   Tervetuliaissanat
Piirin 142 ry:n puheenjohtaja Tuula Karhumäki
Juhlapuhe, Pirkko Lahti, psykologi, filosofian lisensiaatti

klo 18.45   Illallinen
Järjestön aatemaailmasta, Hannele Karhunen, Past puheenjohtaja

Kahvi
JuhlarunoHelena Toivanen, IW-sisar
Tervehdykset ja muistamiset
Tanssimusiikkia Rasavillin orkesterin tahdissa
Taidearpajaiset
Tanssimusiikkia Rasavillin orkesterin tahdissa

Baari( omakustanteinen) avoinna  klo 20.00 -23.30

Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu

Ilmoittautuminen 10.11.2023 ja  osallistumismaksu 135 euroa 17.11.2023 mennessä ovat sitovia, tapahtumapaikan kanssa sopimiemme yleisten ehtojen ja sopimusten mukaisesti. Tulosta ilmoittautumislomake tästä ja lähetä se skannaamalla osoitteeseen iwf.d142@gmail.com.

Majoitus

Mikäli tarvitset majoituksen, pyydämme sinua varaamaan ja maksamaan itse huoneen. Olemme sopineet majoittujille 15%:n alennuksen päivän hinnasta.  Hinta vaihtelee hotellin varaustilanteesta ja varattavasta huoneluokasta riippuen. Varatun yksittäisen huonevarauksen voi perua kuluitta tuloa edeltävänä päivänä klo 23.59 saakka. Varauksen vahvistamiseksi varaajan tulee antaa hotellille voimassa olevat luottokorttitiedot.

Hotellista lisätietoja ja majoituksen varaus
https://www.hiltonhotels.com/fi_FI/suomi/hilton-helsinki-kalastajatorppa/ tai puh 09 458 111
Sähköposti : helsinkikalastajatorppa(at)hilton.com

Hilton Helsinki Kalastajatorppa