Kartta latautuu...

19.11.2024

Wetterhoffin talo

VANAJA-HÄMEEN SÄÄTIÖILTA

Tervetuloa alueemme Säätiöiltaan! Se pidetään tiistaina 19.11.2024 kello 17.30 – n. 20.00
Wetterhoffilla (Palokunnan katu 9, Hämeenlinna). Omakustanteinen kahvi ja sämpylä tarjolla Cafe Hoffissa kello 17.00 alkaen.

Kaikki voivat osallistua rotariroolista tai paikkakunnasta riippumatta.

ROTARIN RAHAN VOIMA

Rotarysäätiö on Rotaryn tärkein työkalu. Miten se toimii ja mitä se on saanut aikaan? Mitä tapahtuu juuri nyt?

Luvassa on JOKAISELLE rotarille tärkeä päivitys oman säätiömme toiminnasta. Tule mukaan, vaikka aihe ei sinua vielä koskettaisikaan tai et usko aiheesta kiinnostuvasi.

Piirin säätiökomitean puheenjohtaja, entinen kuvernööri Eila Parviainen kertoo, miksi Rotarysäätiö koskettaa jokaista rotaria. Lisäksi luvassa on käytännön ohjeita, miten voit osallistua säätiön projekteihin itsellesi parhaiten sopivalla tavalla.

Huomioithan klubissasi, että piiriapurahan saamisen edellytyksenä on, että klubista on osallistuttu säätiön koulutukseen.

Koulutus on tarkoitettu kaikille rotareille! Hyvin tärkeä tämä on hallituksen jäsenille ja tuleviin klubitehtäviin tähtääville.

Jos et voi osallistua oman alueesi säätiöiltaan, olet tervetullut toisen paikkakunnan tilaisuuteen. Tärkeää on, että mahdollisimman moni piirimme rotari pääsisi mukaan edes yhteen säätiöiltaan kauden aikana.

Lämpimästi tervetuloa!
Jouko Lehtonen