Brasiliassa on akuutti hätä. Tulvat ovat pyyhkäisseet kymmeniä tuhansia koteja mukanaan. Nyt jokainen piirimme rotari ja rotaryklubi voi auttaa!

Raahessa asuva vaihto-oppilas on tehnyt aloitteen auttaa katastrofin kärsineitä kotinsa menettäneitä brasilialaisia hätäkeräyksellä. Keräysrahat kerätään Raahen Rotaryklubin (Virpi Honkala) hallinnoimalle pankkitilille Suomessa. Tililtä ohjataan kerätyt varat katastrofia varten Brasiliaan. Vaihto-oppilas Ana on tehnyt aiheesta videon, jonka julkaisuun on lupa NV:sta ja RI:ltä käyttää Anan videota rotarien kesken.
Jokainen kymppi tulee tarpeeseen. Jätä yksi rotarilounas tai kahvi/pulla väliin ja ohjaa rahaa tähän. Voit lahjoittaa yksin tai klubina.
Tili: Raahen rotaryklubi ry/ projektitili FI38 5381 0320 2320 00. Maksuun on merkittävä Brasilia.
Toimi ripeästi, sillä hätä on suuri!
Viimeistään 23.05.2024 tilitetyt rahat laitetaan yhtenä kokonaisuutena piirin D1385 puolesta eteenpäin.
Kiitos!

Linkki vaihto-oppilas Anan Facebook videoon asiasta