Hugo Hannula on  lähdössä vaihtoon Peruun noin vuodeksi.

Tänään lounaskokouksessa meidän ja Turku Sirkkalan Rotaryklubin yhteinen, Peruun 🇵🇪 lähtevä vaihto-oppilaamme, Hugo Hannula, kävi esittäytymässä. Hugo harrastaa mm. suunnistusta, valokuvausta ja purjehdusta. Tavoitteena Hugolla on tulevan vaihto-oppilasvuoden aikana mm. oppia espanjan kieli 🇪🇸, kokeilla jotain uutta paikallista harrastusta, saada takki täyteen pinssejä 🥼sekä paljon uusia ystäviä. Mukana lounaskokouksessamme olivat myös Sirkkalan Rotaryklubin nuorisovaihtovastaava Markku Holopainen, Hugon äiti, sekä tietenkin meidän oma nuorisovaihtovastaava Jukka Järvi-Laturi. Presidenttimme Eeva Nurminen antoi Hugolle Samppalinnan klubin viirin viemisiksi Peruun. Toivotamme Hugolle erittäin onnistunutta ja kokemusrikasta tulevaa vaihto-oppilasvuotta ☀️🇵🇪.