Klubin tärkeimpiä tavoitteita ovat vuosivaihto-opiskelijan sponsorointi seuraavalle vaihtokaudelle ja kesävaihdon markkinointi, nuorten johtajuuskoulutus ja jäsenmäärän lisääminen. Tavoitteena on näiden toimenpiteiden kautta lisätä julkisuuskuvaamme. Klubin hallinnossa tavoitteena on siirtyä digiaikaan arkistoinnissa ja kokouskäytännöissä. Kaikki klubin jäsenet osallistuvat aktiivisesti jäsenhankintaan, RI:n presidentin tavoitteen mukaan ”tule itse ja tuo uusi jäsen mukanasi”. Tavoitteena on kolme uutta jäsentä. Klubin jäsenten pysyvyys ylläpidetään vähintään ennallaan. Jäsenkatoa ehkäistään uudistamalla toimintatapoja ja modernisoimalla niitä sekä tuomalla aktiivisia nuoria mukaan toimintaan.

Tapaamme parillisen viikon keskiviikkona kokouksessa

Pauliina Kuonanoja