Pasilan Rotaryklubin Global Grant -delegaatio vieraili Namibian Suomen suurlähetystössä hyvästelemässä nykyisen suurlähettilään H.E Mr. Bonny Haufikun, joka on siirtymässä takaisin Namibiaan muutaman viikon kuluttua.
Suurlähettiläs korosti maittemme välisiä hyviä suhteita ja arvosti kovasti Rotaryn Global Grant hankkeen etenemistä Martti Ahtisaari koululla. Koulutus on erittäin lähellä suurlähettilään sydäntä ja hän näkee, että sen avulla Namibia tulee saavuttamaan menestystä ja hyvinvointia tulevaisuudessa.
Kiitokseksi hyvästä yhteistyöstä projektin tukemisessa suurlähettiläälle luovitettiin puheenjohtajan nuija Rotary-logolla varustettuna muistuttamaan häntä yhteistyöstämme ja koulutuksen tärkeydestä hänen tulevissa haasteissaan.
Timo Havola
projektipäällikkö
Global Grant Namibia
Kuvassa vasemmalta oikealle: lähetystön ensimmäinen sihteeri Jacobine T. Ndalikokule, suurlähettiläs H.E Mr. Bonny Haufiku, Timo Havola ja Ritva Semi.