RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA Rotary Youth Leadership Awards

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 1430-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Klubimme on ollut toteuttamassa yhteistyössä muiden klubien ja kumppanien kanssa Ryla-seminaareja jo 15 vuoden ajan. Tavoitteenamme on  järjestää vuosittain yksi seminaari joko itse tai yhteistyössä muiden klubien kassa. Tuemme seminaarien avulla myös rotaractklubien jäsenhankintaa.

Rotaryvuonna 2019 – 2020 olemme mukana Helsinki Baltic Sea Rotaryklubin ja Haaga-Helia Ammattikorkeakoulun järjestämässä seminaarissa.

Tutustu RYLA-toimintaan täältä.