Pasilan klubi kokoontui vuoden viimeiseen kokoukseen perinteisen Joulukirkko-tapahtuman merkeissä tiistaina 19.12. Maunulan kirkossa.

Veli Bengt Lassus oli jälleen järjestänyt kauniin juhlan. Lauloimme kauneimpia joululauluja,  jouluevankeliumi luettiin usealla kielellä ja kuulimme oopperalaulaja Akseli Ferrandin esityksiä. Juhlassa puheen piti pastori, valt. maisteri Torsten Sandell.

Joulukirkon kolehti kerättiin tälläkin kertaa Senegalin lukutaitotyön edistämiseksi.

Paikalla oli lähes nelisenkymmentä klubin nykyisiä ja entisiä jäseniä puolisoineen. Juhlamme päättyi yhteiseen kahvitilaisuuteen joulupuuron ja kahvin merkeissä sekä mukavaan keskusteluun ja ajatusten vaihtoon. Klubi jatkaa kokoontumisia jälleen 2024 ja ensimmäinen kokous on tammikuussa 9.1.2024.

Joulukirkko-tapahtumassamme menossa Jouluevankeliumin lukeminen 12 kielellä