Pasilan Handelsbanken on luovuttanut 500 euroa Pasilan Rotaryklubin stipendirahastoon. Tämä auttaa merkittävästi klubin mahdollisuuksia toteuttaa perinteinen keväinen stipendien jako ja näin myös tukea opinnoissaan hyvin menestyviä, motivoituneita nuoria.

Pasilan Rotaryklubi on jo usean vuoden aikana järjestänyt Pasila-seminaarin, jonka tuotto on käytetty stipendeihin, jotka on luovutettu Mäkelän urheilulukion oppilaille ja Haaga – Helia Ammattikorkeakoulun menestyneille opiskelijoille.

Tämän syksyn perinteinen Pasila-seminaari jouduttiin koronatilanteen vuoksi perumaan ja siksi Handelsbankenin lahjoitus on erittäin iloinen asia Pasilan Rotaryklubin stipendien jaon jatkuvuudelle.

Vuosittaiset Pasila-seminaarit seuraavat Pasilan tulevaisuuden kehitystä ja kasvua ”Helsingin toiseksi keskukseksi ”.

Handelsbankenilla on ainoana pankkina täyden palvelun konttori Pasilan alueella ja se on ollut mm. mukana rahoittamassa kauppakeskus Triplan rakentamista.