Mäntän Rotaryklubi kokoaa jälleen Mänttä-Vilppulan palveluhakemistoa. Käytännön ilmoitusasioilla juoksee lisäksi apuna Koillis-Pirkan Kiekon U19-joukkueen pelaaja Aatu Hokkanen.Mänttä-Vilppulan Palveluhakemiston tarkoituksena on palveluita tarjoavien yritysten, yhdistysten ja organisaatioiden tunnetuksi tekeminen, alueen asukkaiden, kesäasukkaiden ja matkailijoiden palveleminen, palveluntuottajien ja asiakkaiden yhdistäminen sekä palveluiden käytön lisääminen.

Palveluhakemisto ilmestyy painosta kätevänä, povitaskukokoisena 100 x 210 mm oppaana alkukesällä 2022. Mikäli olet ollut mukana viime vuoden hakemistossa, aikaisempi ilmoitus on myös käytettävissä. Ks. Palveluhakemisto 2020-2021.

Palveluhakemistoa painetaan 10.000 kpl ja nyt julkaistava hakemisto on saatavilla kevääseen 2024 asti. Postitusten lisäksi hakemistoa on ollut saatavilla Mänttä-Vilppulan matkakohteista, kaupoista, huoltoasemilta, pankeista ja virastoista. Palveluhakemisto toteutetaan paperiversion lisäksi myös sähköisesti.

Liitteenä olevasta mediakortista näet ilmoitusten koot ja hintatiedot. Liitteenä myös tarkempi ohjeistus ilmoitusten aikataulusta ja toimituksesta.

KIRJE_YRITYKSILLE_2022

MEDIAKORTTI_2022