Mänttä-Vilppulan palveluhakemisto 2024 – 2026 / ohjeet ilmoittajille

Kaupallisen palveluhakemiston koontityö on taas käynnissä! Mäntän Rotaryklubi ry toteuttaa Mänttä-Vilppulan palveluhakemiston yhteistyössä Mänttä-Vilppulan kaupungin kanssa. Palveluhakemisto auttaa asiakkaita löytämään alueemme korkeatasoiset palvelut. Se jaetaan kattavasti postin kautta koko kaupungin alueella kaikkiin kotitalouksiin ja yritysosoitteisiin (n. 6000 kpl). Lisäksi palveluhakemistoja on saatavissa matkailukohteissa, huoltoasemilla, kaupoissa, pankeissa sekä virastoissa. Palveluhakemisto toteutetaan myös sähköisenä versiona, joka on katsottavissa Mäntän Rotaryklubin verkkosivulla (rotary.fi/mantta)

Ilmoitukset pyydetään toimittamaan 3.5.2024 mennessä osoitteeseen anne.sahi@phpoint.fi.
Tarkemmat ohjeet ja hinnat

MEDIAKORTTI_2024-