Yhteiset projektit

RC Mänttä osallistuu piirimme Rotary Fun Day -päivään, joka on järjestetty piirissä 1390 vuodesta 2014.

Rotary Fun Day on tapahtuma, joka kertoo sekä Rotaryn että klubin toiminnasta.  Kerromme myös Rotaryn nuorisovaihto-ohjelmasta: miten voit tulla Rotaryn vaihto-oppilaaksi tai miten voit tulla isäntäperheeksi.  Esittelemme myös erilaisia palveluprojektejamme ja myymme tuotteita, kuten Rotaryn reilun kaupan kahvia, rahoittaaksemme palvelu- ja hyväntekeväisyystoimintaamme.

Tiedätkö, että myös muut kuin klubin jäsenet voivat tukea projektejamme eri tavoin?

Seuraa meitä ja verkkosivujamme sekä sosiaalisen median kanavia.  Tule ja kysy lisää.

Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme yhteisiin tapahtumiin Tapahtumat-sivuilla ja sosiaalisessa mediassa Facebook-sivullamme.