Projektit

Mänttä-Vilppulan palveluhakemisto

Mänttä-Vilppulan palveluhakemistoa 2024 – 2026 kootaan parhaillaan. Palveluhakemisto 2022 – 2024 löytyy etusivulta.

Pro Käkijärvi – projekti päättyy syksyllä 2023.

Lisätietoa Pro Käkijärvi hankkeen toimijalta, Mäntän rotaryklubin jäseneltä Tuija Seppälä sekä seuraavista linkeistä.

Käkijärven lintutorni

Pro Käkijärvi -hankkeen sivu

Aistihuone – Yhteishanke kahdeksan rotaryklubin kanssa

Mänttä ja seitsemän muuta rotaryklubia Pirkanmaan alueella yhdessä Tampereen Lasten sairaalan tukisäätiön kanssa keräsivät varoja innovatiivisiin laitteisiin Lasten sairaalan, neurologisen ja psykiatrisen klinikan uudessa aistitilassa TAYSin Tampereen yliopistollisessa sairaalassa 2017-2019.

Aistihuone-hankkeen 100 000 euron keräystavoite ylitettiin ja lahjoitettiin Tampereen yliopistolliselle sairaalalle TAYSille kansallisessa Rotary-seminaarissa Tampereella 3.2.2019

Itsenäisyysjuhla

Järjestimme itsenäisyysjuhlan Mäntän Klubilla vuosittain. Juhlaan kutsuttiin sotiemme vetenaarit alueeltamme.