Wellamo ja Salpausselkä keskustelivat klubien yhdistymisestä Salpausselän viikkokokouksessa ravintola Taivaanrannassa. Aiemmassa tapaamisessa katsottu “strategiakartta” oli herättänyt kysymyksiä, joihin nyt paneuduttiin. Karttaa selvitettiin tämän esityksen avulla. Kannattaa katsoa, liittymisestä päätämme kevätkokouksessa huhtikuussa.

Tapaamisessa Marja-Liisa Starckjohann kertoi Jorma ja Märtha Sihvolan Säätiöstä. Vaatimattomista oloista ponnistaneesta Jorma Sihvolasta tuli lopulta varakas ja kotiseuturakas rotari. Osan omaisuudestaan hän säätiöi jatko-opiskelun tukemiseen. Perusasiat säätiöstä voi lukea Salpausselän nettisivuilta. Marja-Liisan eloisa kertomus ulottui perusasioiden tuolle puolen. Hän on ollut tekemisissä Sihvoloiden kanssa tehdessään säätiön perustavia asiakirjoja ja sen hallituksessa toimiessaan.

Marja-Liisa Starckjohann kertoo Sihvola -säätiön synnystä ja nykyisyydestä

Taivaanrannan rotary-lounaspöytä