Piirin Syysseminaari ja Piirikokous järjestetään 14.10.2023 Nauvon Främnäsin nuorisoseurantalossa. Ohjelma tulee olemaan mielenkiintoinen, teemana talous- ja yhteiskunnallinen kehitys. Myös jäsenhankinta on näyttävästi esillä, aihetta käsitellään paneelissa parhaiten menestyneiden klubien kokemusten pohjalta.

Ravintolana toimii Nauvon Vierasvenesatamassa sijaitseva Restaurang L Éscale A-oikeuksin, avec-vieraat viedään tutustumaan viinitila Paratiisiin ja 95:lle nopeimmalle ilmoittautujalle on laivaekskursio viereiseen Seilin saareen. Joten nyt kannattaa ilmoittautumisen suhteen toimia nopeasti!

Syysseminaarin ilmoittautuminen tapahtuu tästä linkistä.

Syysseminaarin yhteydessä pidetään myös Piirikokous, joka käsittelee mm. edellisen vuoden toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapaudet.

Syysseminaarin ohjelma ja aikataulu sekä Piirikokouksen asiapaperit julkaistaan myös pikimmin.

Tervetuloa Nauvoon! – Tule mukaan vaikuttamaan, verkostoitumaan ja viihtymään!