Yhteistyö

Yhteistyö Eurajoella

Klubimme toimii aktiivisesti nuorisovaihdossa, menlippu tulevaisuuteen sekä palvelu- ja hyväntekeväisyysprojekteissa. Työtämme ovat tukeneet monet yhteistyökumppanit.

Klubimme nuorisovaihtotoimintaa ovat tukeneet/tukevat
Eurajoen yhteiskoulu
Eurajoen lukio
Eurajoen Inner Wheel

Matkalippu tulevaisuuteen-palveluprojektissa työtämme ovat tukeneet/tukevat
Eurajoen yhteiskoulu

Eurajoen markkinat / Eurajoen Yrittäjät

Kiitämme lämpimästi toimintamme tukijoita!

Kun haluat osallistua rotareiden työhön lahjoittamalla aikaasi tai varoja, ota ystävällisesti yhteyttä klubimme presidenttiin.

Eurajoen Inner Wheel

Eurajoen IW-klubi on perustettu 12.5.1998. Kokoonnumme yleensä kuukauden ensimmäisenä tiistaina.  Vierailemme Eurajoen tai ympäristökuntien yrityksissä tai nautimme teatteri- ja konserttiesityksistä lähellä tai kaukana.  Hyväntekeväisyyskohteina meillä on viime vuosina ollut Eurajoen oman kunnan nuoret ja vanhat ihmiset.  Olemme osallistuneet Jokisimpukan lauantaiulkoilutusten hoitamiseen ja viihdyttäneet Jokisimpukan asukkaita laulullamme. Olemme tukeneet myös IW-hyväntekeväisyyskohteita.

Tutustus Eurajoen Inner Wheel toimintaan tästä.

Inner Wheel -järjestön juuret yltävät ensimmäisen maailmansodan aikaan. Rotarit pyysivät tällöin apua vaimoiltaan ja lähisukulaisiltaan erilaisiin sosiaalisiin palvelutehtäviin sodan rasittamassa Englannissa. Näin ystävystyneet naiset päättivät perustaa oman klubin lähtökohtana Rotaryn ”Service above self”, joka vapaasti käännettynä tarkoittaa epäitsekästä palvelemista. Klubia kutsuttiinkin alun perin Service-klubiksi. Nimen Inner Wheel -klubi sai rouva Goldingin aloitteesta 10.1.1924. Tuosta päivästä tuli vuosittain vietettävä Kansainvälinen Inner Wheel -päivä. Suomessa IW -toiminta käynnistyi 1958, jolloin Järvenpäähän perustettiin ensimmäinen Inner Wheel -klubi.