Vuosittainen kevään PETSi lähestyy. Piiri järjestää klubeille useita tapahtumia vuoden aikana, joista perusrotarin kannalta tärkein on tulevien klubipresidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaari  eli PETS. Piirikokous järjestetään yleensä syksyisin ja juhlava piirikonferenssi keväisin.

PETSi on koulutusseminaari tulevan kauden alueen toimihenkilöille, tapaaminen alueen muiden klubien johdon kanssa ja samalla verkostoitumistilaisuus.

Ohjelmassa on tälläkin kertaa tulevan kauden DG:n terveiset tulevan kauden teemasta. Saimme jo terveisiä tulevasta kaudesta Facebookin kautta, kun tuleva DG Heidi Cavén osallistui Rotary International assenbly 18.1.2019 San Diego kokoukseen. Mark Daniel Maloney, a member of the Rotary Club of Decatur, Alabama, USA, unveiled the 2019-20 presidential theme, Rotary Connects the World, Lue lisää täältä!

Eurajoen Rotaryklubista osallistuvat tulevan kauden 2019-2020 Presidentti Arto Kankaanpää ja sihteeri Erja Lindholm. Tutustu PESin ohjelmaan tästä!