Matkalippu tulevaisuuteen 2019 päättyi viime viikolla ’Ysi- (juhla) lounaaseen’ ja kunniakirjojen jakoon Eurajoen opistolla. Myös Eurajoen Inner Wheel klubi oli ensi kertaa mukana kampanjassa.  Tänä vuonna kuusi onnellista ysiluokkalaista sai Eurajoen Rotarien/Inner Wheelien välityksellä kesätyöpaikan. Työaikojen pituus vaihtelee muutamasta viikosta koko kesän pesteihin. Saavutus on hyvä, kun muistetaan, että alussa luvattiin kesätöitä vain yhdelle tai kahdelle oppilaalle,eli kasvua on tapahtunut vuosittain.  Inner Wheelin mukaan ottamisessa oli myös oma positiivinen vaikutuksensa asiaan. Kaikkiaan palkittiin kunniakirjalla 12 parhaiten käytöstään parantanutta oppilasta.

Matkalippu tulevaisuuteen Timo Laine

Mukana olivat Eurajoen Rotataryklubin President Antti Heikkilä, Inner Wheel Vappu Heikkilä

Kuvaaja oli Päivi Sundholm.