Rotaryn ystävyysverkosto on yksittäisten rotarien tai ryhmien verkosto, joka sitoo yhteen rotariklubilaisia eri puolilla maailmaan jonkin yhteisen harrastuksen, ammatin tai muun mielenkiinnon kohteen ympärille.

Ryhmiä on eri teemojen ympärillä kuutisenkymmentä. Teemoja ovat esimerkiksi radioamatöörit, lintuharrastus, shakki, karavaanarit, kokkaaminen, pyöräily, esperanto, kalastus, golf, tennis, jazz, maraton, valokuvaus, sukellus, hiihto ja purjehdus. Uusiakin ryhmiä yksittäinen rotari voi perustaa haluamansa teeman ympärille, kun siihen saa jäseniä vähintään kolmesta maasta. Ystävyysverkostot ovat rotarille oiva tapa laajentaa kansainvälistä tietämystään ja henkilökohtaisia rotarysuhteitaan eri puolille maailmaa.