Eurajoen Markkinat lauantaina 17.8.2019 klo 9-16 Eurajoen Rotaryklubin tehtävänä on ollut mm. paikkamyynnin hoitaminen, paikkojen merkintä ja yövartiointi.

Olemme hyvin monipuolisesti mukana markkinoilla. Olemme yhdessä ShelterBoxin kanssa samalla osastolla paikat 85 ja 86. Lapsille ja lapsenmielisille saatavilla ilmapalloja. Tervetuloa!

Saamme jälleen ShelterBoxin paikalle!

Mitä Box sisältää?

ShelterBoxin ratkaisu katastrofiavuksi on yksinkertainen ja tehokas. Laatikossa on olennaiset tarvikkeet, joita kotinsa menettäneet perheet tarvitsevat välittömästi katastrofin jälkeen.

Jokaisen suuren, vihreän ShelterBoxin sisältö räätälöidään katastrofin mukaan, mutta tyypillisesti Boxi sisältää:

• katastrofiteltta, johon mahtuu suurehkokin jopa 10-henkinen perhe tai ryhmä
  • peitot
  • vedenpitävät alustat
  • vedensäilytys ja -puhdistusvälineet
  • ruoanlaittovälineet
  • moskiittoverkot
  • aurinkolamput
  • perustyökalut
  • lasten aktiviteettipaketit
  • ja muita tärkeitä tarvikkeita.

Jokaisessa lähettämässämme Boxissa on yksilöllinen numero. Avunantajat voivat halutessaan netin kautta seurata, mihin heidän sponsoroimansa laatikko on lähetetty.

Lue lisää: http://www.shelterbox.org/about.php?page=9