Tässä piirimme  uudet rollopit ja samalla mallit.    Piirin rolloppeja saa klubien käyttöön tilaisuuksiin, kysy Osmo Siira p. 0405215955 e-mail: osmo.siira@cwan.fi

Klubit voivat tilata  omia rolloppeja klubille hintaan 223,20 € (sis.toimituksen ja ALV). Hinta sisältää myös klubin haluamat muutokset, eli voi laittaa oman kuvan, oman logon ja klubin oman nettiosoitteen. Kuvan pitää olla laadultaan sellainen, että sitä voidaan käyttää ja myös lupa kuvan käyttämiseen täytyy olla.  Muista muutoksista Amanda veloittaa lisää. Ilmoita tilatessasi, rollopin mallin, haluamasi muutokset, toimitusosoite ja laskutusosoite. Normaali toimitusaika on n. 2 viikkoa.                                                              Tilausosoite:  Amanda Kareenkoski, Creanda Oy. Taideruukki, Kyminväylä 2 E, 45700 Kuusankoski, e-mail: amanda.kareenkoski@creanda.fi, puhelin 040 680 6775. Lisätietoja antaa  myös Osmo Siira.

Translate »