Piirimme 1430 PrePETS jaetaan kahteen eri koulutustilaisuuteen. Ensimmäinen koulutus on 4.2.2024 klo 17-19 ja toinen koulutus on 18.2.2024 klo 17-19. Molemmat järjestetään Zoomissa. Koulutus on ensisijaisesti tarkoitettu tulevalle presidentille ja sihteerille. Silti koulutus sopii ja on toivottavaa myös uusille klubilaisille ja kaikille asiasta kiinnostuneille rotareille. Koulutusosioihin sisältyy myös aiheisiin liittyviä tehtäviä, jotka on rakennettu auttamaan toiminnan suunnittelussa sekä avaamaan käsitteitä. Tarkoitus on, että osallistuja osallistuu sekä 4.2. ja 18.2. PrePETS-koulutuksiin.

Tässä ilmoittutumiskaavake näihin koulutuksiin. Huom! sinun tarvitsee täyttää vain yksi ilmoittautumiskaavake molempiin koulutuksiin.

Molempien PrePETS koulutusten koulutuspäivien sisällöt sekä Zoom linkit koulutuksiin liittymiseen löytyvät tästä: PREPETS ohjelmat.

Translate »