Tervetuloa nauttimaan RotaryBistro -pop up ravintolapäivästä Kuopion keskustaan H-talon edustalle. Huomenklubin Rotaryklubi tarjoilee paikallisia herkkuja sekä ohjelmaa Meidän Kuopio -festivaalin tapahtumapäivänä! Mukana
viihdyttämässä Wanhat Torvet!

Pop upin tuotto menee lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen, kaikki ruokien myynneistä saadut rahat Kuopion Huomenklubi lahjoittaa Nuorten Palvelu ry Zemppari-toimintaan.

Annokset 4€/kpl tai 10€/3kpl!

🍽 Pesolan pihvisonnia teriyaki, kimchiä ja srirachamajoneesi (G, M)
🍽 Järvikalatsukune, kimchiä ja srirachamajoneesi (G, L)
🍽 Metsäsieniflatbread, suolattuja puolukoita ja rosmariini-cremeä (G, L, viljaton, hiivaton)

RotaryBistro järjestetään osana Meidän Kuopio -festivaali – tapahtumaa. Menun on toteuttanut Gastrobar B/P Teemu Puranen, ja raaka-aineita ovat lahjoittaneet sekä tapahtumaa mahdollistamassa ovat useat paikalliset
elintarviketoimijat sekä kaupat.

Tapahtuman mahdollistavat: Lady royal , PETRIFUN, Rajalan Puhaltajat – Wanhat Torvet, Hurry Events , Kespro K-noutotukku, Pesolan Pihviliha, Ketoinen Oy, K-market Kalakukko , K-Market Pirtti, H-Talo ja Gastrobar B/P.

Translate »