Rotaryn tavoitteita ovat vahvistaa yhteisöjen kykyä tarjota perusopetusta ja lukutaitoa, vähentää sukupuolten välistä eroa koulutuksessa, tukea kaikkien lasten koulutusta sekä lisätä lasten ja aikuisten lukutaitoa.

Äskettäin järjestetyssä kolmiosaisessa webinaarisarjassa keskityttiin oppimaan hyödyntämään teknologiaa perusopetus- ja lukutaitoprojekteissamme yhteistyöllä, tehokkaalla ja kestävällä tavalla. Webinaarisarjaa ovat tukeneet Rotary International ja Basic Education and Literacy Rotary Action Group.

Jos missasit webinaarit, voit katsoa tallenteet YouTuben Rotaryn jäsenverkkoseminaarien kanavalta. Valitse jokaisessa tallenteessa hammaspyörän muotoinen asetuspainike löytääksesi tekstitykset haluamallasi kielellä.

Translate »