Eurotour 2024 – pieni Suuri seikkailu

Olen ollut Rotary-klubin jäsenennä nyt yli 10 vuotta. Taipaleelle mahtuu sekä hallitustyöskentelyä ja presidenttiyttä, uusia tapahtumia ja yhteisöllisyyttä. Nuorisovaihtovastaavana olen ollut vasta vuoden. Ja se posti vei minut tämän vuoden Eurotour matkalle.

Innokkaana ja optimistisena ilmoittauduin vapaaehtoiseksi matkanjohtajia etsittäessä – mikä voisi olla mukavampaa – ajattelin! Rotarien yksi vaikuttavimmista toiminnoista on kansainvälinen nuorisovaihto. Nuorisovaihto ontärkeimpiä, ellei tärkein toimintamuotomme Rotarynä, niin ajattelen ja siksi halusin antaa oman panokseni tähän matkaan. Nuorille lisää kokemuksia ja elämyksiä ja eväitä elämään. Matkustaminen avaa silmiä ja siinä oppii sekä kohdemaasta että itsestä paljon.

Matkanjohtajan kasvutarina kokonaisuudessaan oheisen linkin takana.

Leea Kuoppa

Translate »