Kartta latautuu...

Koko päivä

Grand Hotel - Tornio

Piirikonferenssi – District Conference

Kun teimme päätöksen siirtää piirikonferenssimme pandemian vuosi, oli tavoitteena järjestää ”minikonferenssi” esim. rotaryvuoden vaihtuessa, kuvernöörin käätyjenvaihtojuhlan yhteydessä 27.6.2020. Tämän hetken arviot epidemian kestosta ja etenemisestä kuitenkin osoittavat, että kesäkuun aikana emme mitä todennäköisimmin voi järjestää turvallisesti ainakaan isompia kokouksia. Valtiovallan määräysten jatkuessa nekin mahdollisesti rajoittavat kokoontumisia.

Olemme keskustelleet myös mahdollisuudesta järjestää konferenssi erittäin supistetussa muodossa osana syksyn piirikokousta lokakuussa. Tästäkin tullaan tiedottamaan klubeille heti, kun tiedämme asiaan vaikuttavat muuttujat, ja voimme tehdä päätöksiä.