Kartta latautuu...

Lapuan kampus

Piirin D1385 RLI-koulutus, Lapua

la 16.11.2024 09.00 – su 17.11.2024 17.00 Lapuan Step-opisto

Rotarypiiri 1385 järjestää suosituksi tulleen, kaikille rotareille ja rotaracteille avoimen suomenkielisen valmennuskokonaisuuden RLI – “Syventävä Rotaryvalmennus” marraskuussa 2024. Käytämme siinä Rotary Leadership Instituten (RLI) kansainvälistä ohjelmaa ja erityisesti aikuisoppijoille soveltuvia koulutusmenetelmiä. Osallistujat saavat laadukkaan paketin ymmärrystä Rotarysta aktivoivassa ja viihdyttävässä muodossa kahden päivän tiiviinä pakettina. Suosittelemme valmennusta erityisesti hyvin vasta lyhyen aikaa rotareina toimineille sekä klubin johtotehtäviin valmistautuville. Toisaalta se sopii hyvin aivan jokaiselle, joka tahtoo päivittää ja uudistaa näkemystään rotarytoiminnasta. Tämä on myös oiva tilaisuus luoda verkostoja oman klubin ulkopuolelle. Käytämme monipuolista suomenkielistä materiaalia, jota päivitetään jatkuvasti ja joka löytyy eri kielillä – myös suomeksi – netistä osoitteista www.rotaryd1385.org/koulutus ja www.rlifiles.com. Osallistujilta ei edellytetä ennakkovalmistautumista. Vaikka valmennuksen kieli on suomi, myös ruotsia keskustelussa käyttävät ovat lämpimästi tervetulleita!

Varaa paikkasi kurssilta tästä!

Kaikki kolme RLI -osiota voidaan nyt tiivitettynä suorittaa samalla kertaa kahdessa päivässä ( Minä rotarina, Oma rotaryklubini ja Laajeneva rotarymaailmani), toki muutamin ennakkotehtävin.

Hinta yhteensä 40 €, sisältäen opetuksen, materiaalin ja ateriat:
– lauantain tulokahvi + suolapala, lounas, päiväkahvi + piiraspala, iltaruoka
– sunnuntain aloituskahvi, lounas, päiväkahvi + piiraspala

Majoitus varattava erikseen opistolta!!
myynti.lapua@step.fi

Rotary hinnat:
– 2 hh huone aamupalalla/yö, 83 € (41,50 €/hlö/yö)
– 1 hh huone aamupalalla/yö 77 €
Majoitushuoneissa on jokaisessa oma WC sekä suihku, hintaan kuuluvat liinavaatteet sekä pyyhkeet.

TERVETULOA!

Ilmoittauttaudu kurssille tästä

———————————————-

Syventävä Rotaryvalmennus

Klubitoimintaa johtavan rotarin on tärkeää tietää Rotaryn mahdollisuuksista, sen nykytilasta ja toiminnasta maailmassa ja hänellä tulee olla visio siitä, mitä Rotary voi olla tulevaisuudessa. RLI eli Syventävä Rotaryvalmennus tarjoaa kolmen päivän peruskurssin sekä Rotary-tietämykseen että erityisesti vapaaehtoisjärjestöjen johtamistaitoihin.

Piirissämme järjestetään syventävää rotaryvalmennusta Rotary Leadership Institute (RLI) mallin mukaan. RLI on rotarypiirien ruohonjuuritason yhteenliittymä, joka on perustettu toteuttamaan johtamisen kehittämisohjelmaa potentiaalisille rotaryklubien johtajille. RLI perustettiin vuonna 1992 ja sillä on maailmanlaajuinen organisaatio osastoineen kaikilla mantereilla.

Kaikki klubit voivat lähettää jäseniään valmennukseen ja kuka tahansa rotari voi osallistua mihin tahansa kurssiin omasta aloitteestaan.

Ensisijaisena tavoitteena on luoda innostusta Rotarya kohtaan avaamalla osallistujille Rotaryn maailmaa oman klubin ulkopuolella ja osoittamalla heille kuinka paljon mahdollisuuksia Rotaryn palvelulla on ja voidaan tehdä hyvää maailmalle. Samalla osallistujat saavat mahdollisuuden kehittää johtamistaitojaan.

Koulutus koostuu kolmesta osiosta, jotka tarjoavat osallistujille mahdollisuuden syventää tietämystään Rotarysta eri näkökulmista. Koulutuksen järjestävät piirin koulutuskomitean jäsenet, ja se noudattaa Rotary Leadership Instituten (RLI) opetuksellisia periaatteita.

Translate »