Tule mukaan

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa.

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin.

Tammer Novan jäsenmaksu kaudella 2022-2023 on 210 euroa. Jäsenmaksutulot ovat tärkeä osa rahoittaessamme hyväntekeväisyystyötämme kotimaassa ja kansainvälisesti.

Ota yhteyttä

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Vakituinen kokoontumispaikkamme:
Tampereen Suomalainen Klubi
Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Seuraa toimintakalenteriamme!
Viikkokokous voidaan pitää myös verkossa tai jossain muussa paikassa aiheen tai esim. yritysvierailun merkeissä.

Aika:
Virallinen kokousaika keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Jotta ennen kokousta ehtii ruokailla rauhassa, ruokailun pääsee aloittamaan jo heti viiden jälkeen.

Ei tapahtumia