Olemme osa kansainvälistä Rotarya

Rotary International

Rotary Internationalin keulahahmo on vuosittain vaihtuva presidentti. Rotaryvuonna 2020-2021 RI:n presidenttinä on Holger Knaack, Rotary Club of Herzogtum Lauenburg-Mölln, Saksa.

Rotarysäätiö

Rotarysäätiö on maailman suurimpia yksityisiä hyväntekeväisyystoimijoita, joka aina uudelleen sijoittuu kärkisijoille näiden toimijoiden läpinäkyvyys- ja luotettavuusvertailussa.

Rotarysäätiö koordinoi ja rahoittaa rotarien maailmanlaajuista palvelutoimintaa. Säätiön työ perustuu vapaaehtoisiin lahjoituksiin sekä pääoman tuottoon, jotka kanavoidaan koulutusprojekteihin ja humanitaariseen avustustyöhön.

Tärkeä kannustin on Paul Harris Fellow -tunnustuksen myöntäminen jokaista tuhannen dollarin lahjoitusta kohti. Rotaryn perustajan Paul Harrisin nimeä kantavia PHF-tunnustuksia on myönnetty maailmanlaajuisesti yli miljoona.