Muinaistulien yö järjestetään Nauvossa jälleen 27. elokuuta.
ILMOITTAUTUMINEN! => www.sandslott.nagurotary.fi tai paikan päällä.

Tämä perinteinen perhejuhla järjestetään tänäkin vuonna. Järjestäjät kunnioittavat viranomaisten etäisyys- ja turvallisuusmääräyksiä, mutta yleisö kantaa luonnollisesti oman vastuunsa. Juhla alkaa klo 17:30 Nagu Rotaryklubb r.fn järjestämällä hiekkalinnakilpailulla vierassataman hiekkarannalla.

Kilpailuluokat
Perheet pienten lasten kanssa
Alle 10 vuotiaat lapset
Yli 10 vuotiaat nuoret
Rakennusalan ammattilaiset
Rotaryn jäsen
Muut aikuiset

Hiekkalinnakilpailun aikataulu:
Ilmoittautuminen paikan päällä alkaen klo 17.30.
Rakentaminen klo 18.00 – noin klo 19.00.
Tuomaristo arvioi tulokset klo 19.00 alkaen.
Palkintojenjako klo 19.45

Tuomariston arviointi perustuu teosten tekniseen laatuun ja mielikuvituksellisuuteen. Teokset voivat esittää mitä vain, mutta toivomme että niissä käytetään vain luonnonmateriaaleja.

Ota omat työvälineet mukaan, jos se on mahdollista. Ilmoittautumisen yhteydessä on myös työvälineitä lainattavissa.

Juhlan tavoitteena on tarjota lapsille, nuorille ja aikuisille mukava perhejuhla kesän rientojen päätteeksi, ja samalla vahvistaa eri ikäisten ja -kielisten yhteenkuuluvaisuutta.

Yhteistyö on kaikkien järjestelyjen edellytys. Niissä ovat mukana Nagu Ungdomsförening rf, Multiculti rf, Nagu Rotaryklubb rf, Folkhälsan i Nagu rf, Nagu Frivilliga Brandkår, Paraisten kaupungin vapaa-ajansihteeri ja työntekijät. Parikymmentä paikallista sponsoria on lahjoittanut kilpailun palkinnot yhdessä Arkkitehtitoimistojen liiton (ATL) kanssa

Lähempää tietoa hiekkalinnakilpailusta antavat Alice Björklöf alice.bjorklof@op.fi puh 0505189876 ja Aaro Söderlund aaro@soderlund.fi puh 0400857099

Sandslottstävling 28.8.2021 Nagu Framnäs

28.8.2021 Nagu Framnäs