Rotaract ja Interact

Rotaract-klubien toiminta on suunnattu 18─30-vuotiaille nuorille. Toiminnan tarkoituksena on kehittää nuorten kasvua vastuuntuntoisiksi aikuisiksi ja johtajiksi. Rotaract-klubin jäsenet päättävät itse projekteistaan ja toiminnastaan. Nuorten klubia sponsoroi ja heidän toimintaansa tukee aina rotaryklubi.

Interact-toiminta on tarkoitettu 12─18-vuotiaille nuorille. Myös Interact-klubilla on rotaryklubi kummiklubinaan. Interact-toiminnassa nuoret pääsevät vaikuttamaan heille tärkeisiin asioihin vuosittain suunniteltujen ja toteutettavien projektien avulla. Rotaryklubi tukee nuoria näissä projekteissa.

Sekä Interactissa että Rotaractissa nuorilla on mahdollisuus verkottua paitsi paikallisesti, myös kansallisesti ja kansainvälisesti. Suomessa Rotaract-toimintaa on erityisesti suurilla paikkakunnilla, Interact-toiminta sen sijaan ei vielä ole levinnyt täällä laajalle.

Jos toiminta Rotaract- tai Interact-klubissa kiinnostaa, tai haluaisit perustaa uuden klubin, ota rohkeasti yhteyttä klubin presidenttiin!

Kokoontumistiedot

Paikka:
Restaurant L'Escale
Vierassatama
Nauvo

Aika:
To kl 18.00-19.00 (touko-syys)
Pe klo 18.00-19.00 (loka-huhti)

Ei tapahtumia