Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin presidentti Barry Rassin on nimennyt presidenttivuotensa 2018-2019 teemaksi

Be the Inspiration | Ole innostaja | En inspirationskälla

”Toivon että me kaikki innostamme toisiamme toimimaan – tarkastelemaan ympäristökysymyksiä, jotka vaikuttavat terveyteen ja hyvinvointiin ympäri maailmaa, ja tekemään voitavamme auttaaksemme.”

Presidentti Rassin kantaa aitoa huolta ympäristöstä ja ilmastonmuutoksesta. Hän on kotoisin Bahamalta, missä merenpinnan nousu ilmaston lämmetessä on uhka hänen kotisaarensa tulevaisuudelle. Vuositeeman tunnus, meren aalto, sopiikin hyvin Rassinin viestinviejäksi. Hän kannustaa meitä kohtaamaan ympäristöhaasteet rohkeasti, optimistisesti ja luovasti – yhteistuumin omissa yhteisöissämme ja myös henkilökohtaisissa valinnoissamme.

Lakeuden Rotaryklubin vuositeema (vaihda klubin nimi ja tarkista teksti)

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Restaurant L'Escale
Vierassatama
Nauvo

Aika:
To kl 18.00-19.00 (touko-syys)
Pe klo 18.00-19.00 (loka-huhti)

Ei tapahtumia