Nuorisopalvelumme

Rotarylla on useita nuorisolle ja nuorille aikuisille suunnattuja toimintamuotoja.

Meri-Oulun rotaryklubin nuorisopalvelu suuntautuu niistä seuraaviin:

Rotaryklubimme tukee Oulun Rotaract-klubia

18─30-vuotiaille suunnatun Rotaract-toiminnan tarkoituksena on kehittää nuorten kasvua vastuuntuntoisiksi aikuisiksi ja johtajiksi. Rotaractklubin jäsenet päättävät itse projekteistaan ja toiminnastaan. Rotaractit ovat täysivaltaisia rotary-yhteisön jäseniä.

Lue lisää Rotaractista

Teemme yhteistyöstä eri projekteissa ja tuemme rotaractien toimintaa. Syksyllä 2021 rahoitimme rotaracti Sadeemin osallistumista kansainväliseen RYLA-tapahtumaan Gdanskissa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Radisson Blu Oulu
Hallituskatu 1
90100 Oulu

Aika:
Maanantaisin klo 16.30-18.00
Kokoontuminen ja kahvit 16:30-17:00
Klubikokous 17:00-18:00

Ei tapahtumia.

Osallistumme Rotaryn nuorisovaihtoon

Pyrimme lähettämään oululaisen lukiolaisen vuodeksi ulkomaille Rotaryn vuosivaihtoon ja isännöimme vastaavasti muunmaalaista nuorta Oulussa. Teemme tämän vuorovuosin Oulun Tullin rotaryklubin kanssa.

Mikäli olet kiinnostunut lähteämään Rotaryn nuorisovaihtoon – vuodeksi tai lyhyemmäksi aikaa – tai perheesi voisi toimia isäntäperheenä tänne tulevalle nuorelle, ota yhteyttä klubimme nuorisovaihtoasiamieheen (ks. Yhteystiedot).